14
нов
2022

„Storytelling за живот и посао“

Comments : 0

У склопу посете Београду, Елина Слобођањук је на Филолошком факултету у Београду, у октобру 2022. године, одржала четири предавања на тему „Storytelling за живот и посао“.

Као специјалиста за писање текстова која хармонично комбинују теорију и праксу, она је студентима приближила свет копирајтинга кроз серију различитих прича, у којима се јасно могло видети на који начин правилни одабир речи у тексту прави разлику између незаинтересованости и апсолутне пажње.

У дигиталном времену и мору података којима смо окружени, веома је захтевно написати нешто што ће заинтересовати и задржати пажњу читаоца, и притом пласирати неки производ или идеју која ће имати позитиван одговор од стране читалаца, чиме ће се задржати њихова пажња. О томе је било речи на уводном предавању, о копирајтингу и сету алата који омогућавају успешан исход, у свакој ситуацији.

Storytelling и фазе у приповедању, у стварању добре приче („story“) су неизоставни део сваке добре приче. Приказани су примери свих добро познатих прича и њиховом понављању кроз историју, тј. употреби знања тих корака у постизању држања апсолутне пажње читаоца. Елина је са студентима поделила сет алата које би свако могао да користи и буде успешан у својој намери и даљој каријери. Копирајтинг је примењена психологија која има јасан циљ – привлачење и задржавање пажње публике, али уз изазивање њиховог емоционалног одговора на ваш производ, услугу или бренд.

Мастерклас је без сумње показао колику количину успеха и жељеног ефекта могу да допринесу storytelling и копирајтинг и да су то незамењива продајна оружја која се морају имати у свом арсеналу, од којих свако може имати користи, а поготово будући филолози.

 

Симонида Симјаноски

О аутору

Остави коментар

*